Kalas

Var på 30årskalas igår. Min morbror fyllde år. Han har inte körkort så han fick en utsmyckad Yamaha DT. På mopeden satt en jordglob och en pens'e (vet inte hur det stavas, men en sån blomma som alla har). Tillhörande fick han en cyckelhjälm och fina glasögon.
Min gammelmoster fick kletat tuggummi på byxorna( ? ) och hon fick inte bort det. Så hon klippte runt tuggummit på ena benet och alla blev nöjda och glada. Det började brinna i ugnen, mormor hade glömt två gamla bakplåtspapper. Min yngsta morbror somnade utomhus, vi skrek i hans öra och han vaknade med ett ryck.
På kvällen letade mamma och jag cd-skivor och hade disco. The Aninmals spelades, nån space-musik och självklart Village People. Jag dansade till YMCA och alla tyckte jag var knäpp. Men det gör ingenting, för det är sånt man får ta när man är på kalas. Vi hade skitroligt. Vi tjabbade om varifrån släkten har sitt ursprung, det gör vi alltid. Från Österrike till Tyskland till Pommern tillbaka till Österrike. Vi är inte säkra. Det är alltid lika roligt att träffa släkten. Sen kollade vi på gamla foton och jag var väldigt lik mamma när vi var jättesmå. Ett kort på henne på studenten var väldigt likt mig också. Haha. Mormor tvingade mig att lyssna på massa stresstechno, det var skrämmande.
Oh, just det. Morbror som fyllde år fick en resväska också. Den innehöll slipsar, en rosa slipover, en gubbkeps och ett nattlinne med mera. Självklart på skoj :D

Får se om jag orkar ladda upp lite bilder, måste skicka dem till datorn och det kostar massor. Typ.

Kommentarer
Postat av: Mika

haha, ja karro din släkt är lite underlig. :P

2008-04-21 @ 12:39:05
Postat av: becca

HAHAHAHAHA x)

2008-04-21 @ 18:18:25
Postat av: karoline

Mika: Dom är som jag xD
Becca: xD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback